Početna > Baza znanja > Prodaja i pretplata


Što ako zabunom izvršim duplu uplatu po istom računu?
Evidencijom o uplati korisniku će isti dan biti izvršen povrat sredstava, a ukoliko...
Što poduzeti ako nisam dobio račun na vrijeme?
Korisnik je dužan održavati ispravne kontakt podatke u svom pretplatničkom profilu. To se...
Što poduzeti u slučaju plaćenog ali neevidentiranog računa u Avalonu?
Pogrešne uplate mogu nastati iz nekoliko razloga.   Uplata, primjerice, nije...
Da li moju kreditnu karticu teretite automatski ili moram vršiti uplate ručno svaki mjesec?
Kreditna kartica se ne tereti automatski. U predračunu je naveden link putem kojeg se može...
Da li postoji mogućnost plaćanja računa u više rata?
S obzirom na automatizirani način poslovanja računi se moraju zatvarati u cijelosti, što...
Kad ću dobiti račun?
Račun šaljemo po evidentiranoj uplati po predračunu. U skladu sa Zakonom o PDV-u na...
Kad mogu izvršiti promjenu paketa, da li moram čekati istek pretplate?
Promjenu paketa možete izvršiti u bilo kojem trenutku, nije potrebno čekati istek...
Na koji način se naplaćuju dodatne usluge?
Prilikom aktivacije svake dodatne usluge generira se predračun koji dolazi na mail adresu i u...
Postoje li kakvi dodatni troškovi ukoliko odlučim promjeniti web hosting paket na veći ili manji?
Ne postoje nikakvi dodatni troškovi. Kod promjene web hosting paketa na veći ili na manji...